vineri, 18 mai 2012

Mergeam pe strada .. si gandeam, cu muzica in surdina..si un joc de lumini, de umbre si picaturi fine de ploaie se jucau in fata mea..Nu puteam auzi copacii cum cantau, dar puteam sa ii vad cum danseaza. Puteam sa vad cum o raza de lumina imparte in pasi de dans o umbra razleata.. si imi amintesc, cum intr-un loc uscat si lipsit de viata vedeam radacini ce aveau sa prinda candva verdeata..
  
    Si uneori imi imaginez cum inima mea ce tresalta se arunca pe drumuri fara continuare, cum ratacesc in mintea mea, cum alerg in lipsa unei certitudini.. cum nimic nu are sens fara culori.
 
   Nu mai vreau nimic.. poate doar un pic, un strop de iubire.. si noaptea cand atinge pragul ferestrei mele, imi amintesc cum niste ochi ma urmaresc..imi amintesc cum in fumul tigarii deslusesc siluete ce se imbratiseaza..
 
   O soapta si atat, in inima noptii, e tot ce ai nevoie ca sa vezi o intreaga lume de vis.

  De cele mai multe ori pana si soarele se ascunde de norii furiosi, pana si luna se fereste de furia tunetelor singuratice..
 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu