duminică, 2 august 2009

..Greseala de tipar ..

It starts..and it ends..cum am spus.. da asa este,incepe si apoi se termina,ca toate lucrurile de altfel care au un inceput dar este necesar sa aibe si un sfarsit,cand nu are importanta,dar in final il va avea deoarece in asta consta esenta subiectului.Intrebarea insa este odata ce incepem a face un lucru,o idee,o dorinta,cand ii punem punct,trecem in revista reusitele,invatamintele,greselile,sau doar senzatia de "this was it,pffuu" adica senzatie de s-a terminat si gata,am facut-o si pe aceasta.Cel putin in cazul meu,agitatia si toate trairile pe care le am,cand se termina,am doar senzatia aceea "fuse si se duse",dar in timp revin asupra si incerc sa vad greselile,sau poate ceea ce am invatat,si acum se repeta,si vreau sa schimb asta,interesant,lucrurile au un obicei de-a se invartii in cerc de a se repeta,si de a fi pus in situatia de a le retraii inconstient,sau poate chiar constient,dar nu faptul ca se repeta este periculos,ci actiunile ce le determina,pentru ca poti lua deciziile eronate sau cele bune,acum depinde de fiecare in parte,desi putini isi dau seama cand fac erori,si cand nu,deci ..am mai zis natura umana determina de fapt si de drept "the fatal mistake"..luata ca fiind un bine pe moment,regretabil gandit pe termen lung:) funny but hey we`re just humans . . Incercare proasta de a scrie un lucru inteligent,desi nu prea iese,ar fi fost o treaba geniala daca nu-mi mergea capul in toate directiile posibile,si imposibile.Sfat: nu va limitati in ceea ce va doriti,si nu regretati ceea ce nu mai aveti,doar mergeti drept si intr-un final toate sacrificiile vor avea un succes.
-=Adaugire ulterioara =-
Probabil un sfat inteligent,ce ar cam trebuii sa il urmez pana si eu,esentialul a ceea ce incepusem sa scriu se tragea de fapt dintr-o alta idee simpla,greseala-consecinte,pentru ca in momentul in care gresesti,exista urmari automat declansate.Dar pusi fata in fata cu aceeasi eroare,hardul nostru de tehnologie superioara,insista sa stearga informatiile precedente,legate de acelasi eveniment,rezultand o noua eroare,identica cu cea anterioara. Nu putem invata din trecut, probabil doar din experiente tragice,foarte tragice care sa ne marcheze pasii in urmatoarele decizii,hotarari ce avem sa le punem in aplicare,in schimb fara ceva definitoriu,de care sa tinem cont pe viitor,nu vom schimba modul in care actionam in continuare.Nu doar din cauza faptului ca suntem oameni,si asta fiind o scuza care sa ne permita sa gresim de cate ori avem chef,si dorim,ci doar pentru ca fara a gresii sau a incerca ceea ce pare al dracului de gresit,nu putem spune ca am avut o noua experienta in viata,pentru ca da,viata nu se deruleaza ca un film frumos,ci exista coborasuri,urcusuri,mai putine,dar sunt si acelea. In concluzie greseala trebuie sa existe ca sa putem traii linistiti,fiind ceva de nelipsit,neexistand om far'de greseala,sau fiinta umana far'de "experiente".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu