duminică, 2 august 2009

Mii de stele,mici micutze .. visele mele..

Mii de stele,mici,micutze..gandurile mele..in noaptea fioroasa,ceatza densa..luminite .. in ceatza ..imi ghideaza pasii .. neat .. necunoscut .. si uite-ma..am ajuns..in calea ta.. e zi si straluceste.. soarele de sus..orbeste.. pasi..un,doi,trei..s-au oprit..liniste..shht..un,doi,trei..se grabesc..usa..o figura.. o cunosc..dar pare asa departe de mine..e acelasi chip,il stiu chiar oarba de-as fi..mii de km ne despart acum..a fost,s-a dus..lumina intensa..brusc o fasie pala din a unui bec incins patrunde pe geamul clar..si incearca sa intre..si nu poate..dar uite-o..mica si zglobie imi mangaie genele in acest micut intuneric..stranse imprejuru-mi picioarele si bratele..oare s-a terminat?Da s-a dus..luminite rare iar..Si ploua incet..un susur se aude...picaturile lovesc geamul..si tipa de durere cu fiecare limpede picatura..ganduri ..negre..plouate..vise sfaramate ..cerul plange..apa dulce si sarata..buzele-mi uda..gust sarat pleaca te rog..ochii-mi doresc soare sa vada..ploaie dispari..gol..nimic..coltul meu inchis..privesc..dar nu,nu va mai fi...doare...picioarele mi se cutremura ..prapastie si cad ..nu-i nimeni..singura si atat..zambet curat..vino inapoi..ochi mari si albastrii..senini si frumosi..ai caror vie sclipire traieste..pt ceva..nu-i al meu..fulger..si ma trezesc..doare ..si ..shhtt..sperantza moare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu