marți, 16 martie 2010

..Alta zi dupa noapte..


Intre ganduri pierdute intr-un orizont nedeterminat,un suflet sta si se intreaba cu ce am gresit oare, de ce pe mine in fiecare seara ma doboara aceleasi cuvinte, de ce ma invart intre ele ca un titirez si ma opresc mereu la acelasi punct. O inima ce se inchide acum, un suflet ce s-a pierdut in ceata, o floare ce se nu se mai deschide la lumina soarelui ce isi lasa razele sa adune zambete si dulci miresme...silence,and the rest will come...this was the end..ma intreb uneori in racoarea mintii mele,atunci cand ea se linisteste si aduna particica cu particica si faramele incep sa formeze un intreg...de ce este atat de greu sa iubesti?De ce mereu cand iubesti e mai simplu sa vrei,sa-ti doresti,sa iluzionezi,sa semeni dar sa nu si culegi...atatea intrebari,fara raspuns,si tu nu vezi,ca eu ma consum ca flacara,si gazul incepe a se termina. Si imi aprind o tigara, o privesc,vad fumul ce ma inconjoara,si mi-as dorii..sa vezi si tu prin fumul ce zboara,ce ma inconjoara,sa vezi cum pluteste in oxigen,cum se duce in plamani si apoi il expulzez afara,langa mine se aud rasete,ei..stau si viseaza in lumea lor,eu demult am invatat sa ascult dar sa nu mai aud,sa vorbesc dar sa nu mai interpretez,sa te las sa pleci....mi-e greu acum,mi-e greu si ma doare...dar iti multumesc din suflet,tu sti,m-ai invatat suficient,m-ai pregatit,mi-ai dat aripi,mi-ai luminat intunericul atunci cand am avut cea mai mare nevoie...mi-ai curatat drumul...totul e clar ..si fumul ma lasa sa il tai cu degetul..sa desenez prin el...sa ii dau o forma ce doar eu o pricep....si acum merg mai departe, capul sus,umerii drepti,e si maine o zi,e si maine o alta zi dupa noapte..nu am raspunsurile la tot,dar poate nici nu am nevoie, si ma gandesc incontinuu oare povestea asta are sfarsit?Oare eu voi sti cand am sa incetez sa te caut in vis, sa-mi doresc sa te transpun in realitate?...Rolul meu acum e stins, nu mai e nimic de facut, dar totusi e greu sa renunt..de ce tu, de ce nu altcineva , de ce ..imi pun un de ce in fata si apoi imi raspund, aproape inconstient dar deja stiu acest raspuns...pentru ca nu suntem compatibili, traim pe plan ireal,dar daca am imbina si realul, eu nu as fi suficient pentru tine...sau tu pentru mine, tu esti un copil,eu am depasit stagiul asta...dar tu copil...m-ai depasit pe mine..dar ce mai conteaza ...noi acum ne-am despartit, comic, dar nici macar nu am existat, atunci de cine ma despart eu aici ? De tine,de ceea ce mi-ai daruit,de aripile ce mi le-ai intins, si acum le-ai dat libertatea de a alege..un fluture ..se metamorfozeaza,se preschimba...azi e o alta zi dupa noapte!

Un comentariu:

  1. Omg,daca ai sti ce impact au vorbele astea pentru mine...insa ecoul este undeva departe,It s over si va fi sfarsit si pentru tine intr o zi,va ramane numai de ce ul.

    RăspundețiȘtergere