duminică, 14 martie 2010

Leapsa Accepted ! - O amintire frumoasa ..o viata de copil uitata



O amintire frumoasa ..voi incepe prin a ma rezuma la una singura care este foarte impregnata si imprimata in fiinta mea,care desi face parte din trecut,eu inca o caut in prezent,si e ca un vant ce te mangaie ce-l simti doar vara cand adie,si te atinge ushor, si iti infioara pielea ..iar firisoare de par se ridica vizibil pe mana. Am iubit,iubesc..si mereu voi dorii sa iubesc,ziua de maine,ora ce trece,viata,natura,animalele,tot ce ma inconjoara ..pentru ca sunt vie si traiesc..deci pot sa iubesc,imi permit,si traiesc!...Acum sa revenim la trecut,desi uneori e mai greu...voi revenii,cu multa placere...prima mea dragoste,primul meu fior in stomac,prima mea durere de cap...Eram mica,copil aveam cincisprezece ani, el saptesprezece..ziua mi-era dusman,noaptea paznic...idealuri razboinice,fire neinteleasa,copil zburdalnic,incapatanat,determinat..eram un copil puternic de naiv si visator..traiam pe stele cu visele mele ..era intr-o zi de vara..undeva la sfarsitul anului scolar..generala..o zi calduroasa..eram un grup mic de prieteni adunati in curtea unei scoli incarcate de generatii intregi de copii zburdalnici..la umbra castanilor imensi,adia o briza jucausa,din cand in cand...rasete zambete,ne distram copios ..eram mici si nestiutori..culorile ce ne inconjurau erau vi..un verde amestecat cu maron-rosiatic,un covoras de frunze uscate ..in mijlocul valtorii,agitatiei,eram eu si el..eram "iubiti"...luptasem mult sa castig statutul acesta.."prietena lui" eram mandra,luasem un trofeu..dar in mijlocul agitatiei,timpul s-a oprit in loc,tot a stat iar eu priveam uimita..am simtit cum un val de raceala ma cuprinde,cum timpul ma lasa sa-l modelez,si imi permitea sa inghet locul si momentul,schimbul de priviri,mimica fetei lui...il priveam pe el..mica mea minune,era divin superb,desi avea o cu totul alta treaba in mintea mea,se stergea absolut orice alta ocupatie distincta a lui,iar eu memoram si vedeam doar ceea ce mintea isi dorea sa auda si sa vada ..vedeam razele de soare,ce se jucau in parul lui blond ca mierea, vedeam cum i se lumineaza chipul si privirea,ma pierdeam in ochii lui albastrii ca cerul, in zambetul lui senin si vesel,ii priveam pistruii rosiatici de pe obrajii plini si colorati,admiram si adulmecam totul patrunsa ca intr-o miraculoasa magie,ceva feeric,statura lui maiestuoasa,era inalt,atletic,vibra de viata,iar eu incercam sa prind cat mai mult din el,incercam sa inghet totul,si sa nu aud nimic din ce se intampla in jur, concentrarea mea nu era perturbata nici macar de rasetele ce se auzeau in surdina in urechile mele,pur si simplu toata lumea mea in momentul ala se invartea in jur lui,iubeam..de fapt atunci ma indragosteam,simteam cum sentimente diverse si naucitoare ma incercau si trageau sa imi acapareze inima cu o viteza impresionanta,simteam cum sangele imi fuge prin vene din ce in ce mai rapid, simteam ca plutesc, ca am aripi, ca stomacul meu este plin de fluturasi,si ca nimic in viata nu mai are sens fara el,incepand din momentul acela,a devenit cel mai frumos si cea mai pregnanta amintire a mea,ca vantul,care sti ca este prezent,il poti auzi,il poti simtii...dar nu il poti vedea,atunci..in momentul in care i-am intalnit ochii care straluceau datorita unei raze de soare ce scapase intre frunzele de castan ce ne ofereau umbra si racoarea lor,atunci am stiut ca el va ramane in mintea si inima mea vesnic,desi voi trece probabil peste multe alte experiente mai feerice,dar aceasta amintire va ramane prima ...inceputul,visul meu frumos de vara..M-am indragostit,si el era indragostit de mine,era raiul pe pamant,unicornii alergau in jurul meu,imi cream o lume de basm,si nimic nu ma putea oprii,cu ce simteam atunci,la 15 ani,eram imbatabila,eram de neoprit,as fi cucerit lumi,munti,as fi doborat ziduri realitati,rautati,as fi dat din sufletul meu caldura aceea imensa sa topesc gheata tuturor inghetatilor...simteam ca vibrez din cap pana in picioare,plina de afectiune...Ceea ce mie mi-a ramas imprimat in memorie,este inceputul,inceputul acela indescriptibil,ce te fura,te poarta catre alte lumi,iti deschide porti,si iti aseaza la picioare vise,culori,dimensiuni necunoscute,si totul incepe cu ai lui ochi minunati,albastrii puri inocenti mari,ale caror gene se alegeau una cate una,de o culoare galbena,ce se bateau ca aripile unui fluture,de stralucirea lor radianta,culoarea aceea albastra,imi daduse mie fiori....de imaginea lor asa de vie ce mereu or sa ma urmareasca..ce am sa-i simt mergand in spatele si pe urma pasilor mei..ce imi vor ghida orice inceput in viitor..cautandu-le mereu stralucirea..de ochii tai ca marea linistita ce ma incalzea instant doar cand ridicam capul si ii priveam..de bratele tale ce ma inconjurau si imi ofereau protectie..de inima ta..copilaroasa...de ea imi va fi dor,de ei..Asa..m-am indragostit de tine..ai fost si vei ramane inceputul meu favorit in lume!Si timpul s-a oprit la tine,si apoi am revenit in realitate,dar de atunci ai ramas asa in mintea mea, cavalerul meu stralucitor,cu armura alba si fermecata,iar eu printesa ta in pericol ..


Asculta mai multe audio Diverse

Un comentariu:

  1. Multumesc frumos pentru ca ai acceptat provocarea mea,foarte frumos ai povestit,ti am mai spus daca nu ma insel ca ai un talent nativ al povestirii:)multumesc.

    RăspundețiȘtergere