joi, 29 aprilie 2010

Ciudata .. o ciudata in lumea mea ! ..


M-am trezit, m-am spalat pe dinti, m-am machiat,am luat hainele pe mn, cartile in ghiozdan,am bagat castile la telefon, am dat drumul la radio, am inchis usa....am plecat....mi-am luat o cafea, am aprins o tigara, am inceput sa ma indrept spre statia de 40, astept...dar ce astept eu ..nu vine,si nici nu cred ca o sa mai vina vreodata...Ciudata...o ciudata in lumea mea! Sunt ciudata....ma intorc inapoi, am aruncat paharul de cafea in gunoi, am triat agenda telefonica .."Dra vii la fac?" .."Nu"..scurt dialog eu si colega mea adormita :)....merg,ma indrept inspre casa mea .. e la vreo 100 de m departare de statia unde asteptam ..si urc scarile inapoi, nu ma grabesc, chiar deloc, plutesc ca in general...am ajuns, ma schimb, am deschis calculatorul....nimic..reflectez..pauza cateva secunde, apoi tastez..ma intorc in trecut,caut in nestire, caut un semn, un semn de la tine...nu exista..m-am inselat, ca de fiecare data..am asteptat nimic ..."ti-ai jucat ultima carte" ..imi deschid cartea, ma propulsez in universul cartii, ma poarta catre o alta lume...citesc..o pagina, cincizeci..dar fiecare cuvant ce seamana a "durere" , ma poarta rapid inapoi la tine....am inchis cartea, vorbesc .. "Imi sta bine? "..o intrebare din senin,trece prin urechile mele, mintea mea o proceseaza, eu refuz sa imi misc buzele in incercarea de a da un raspuns .."Nu stiu, mi se par ciudate ?!" ... o forteaza, mintea mea inca digera cuvintele ei, dar nu vrea pur si simplu sa se smulga din visare, acolo intr-un coltz am ramas blocata...gandesc..prea mult.. ca de obicei .. culeg cuvinte, le asez, bratele mintii mele formeaza fraze din cuvinte uitate si aruncate intr-o prapastie fara fund... ii raspund,aproape absent..."Ciudato, tu le porti nu eu" .. rad.. maschez faptul ca eu nu sunt prezenta la discutia asta inutila...totul e inutil.. eu ..plutesc/intre gandurile mele, intre imaginile ce sunt imprastiate acum in fiecare colt al mintii mele confuze .. tacere ...caut iar in nestire, gasesc, zambesc....de data asta rad cu adevarat, ultimele 'noastre' conversatii pline de umor si de ironie, de intelesuri ascunse si de nervi,de disperare..de senzatii dragute ce se lovesc de fiecare fibra a mea....pic...pic iar in visare, pic in prapastia mea, a mea desenata de mine...in valtoarea unde-mi place sa raman doar eu si cu mine...uneori si cu 'tine'.. e prea mult...nu mai suport....tacere...e grea si ma doare, am nevoie de o franghie,nu ma lasa aici...pentru ca nu pot sa uit, oricat incerc...taie-mi cordonul,sau reda-mi aerul...fa ceva caci simt ca ma inec ... 8 zile .. "Ciudato" / dialog.. importante nu sunt persoanele .. ci doar ceea ce-mi ramane plutitor prin creier ..8 zile, imi repet singura .. 8 zile..si nimic...si inca nu inteleg...timpul trece nepasator in vrerea lui..nu-i pasa..ca existe mici fiinte ce se pierd odata cu trecerea lui...se trec si ele..gol...ma simt ca o ciudata..pentru ca sunt una, pentru ca am schimbat,dat din mana realitatea pe vise marunte, cladite din cuvinte...mi-ai construit un castel feeric..."te las sa traiesti 'basmul' tau" ..atatea litere fara sens, ce-mi umbla nestingherite prin minte, atatea sentimente dezlantuite pentru ce ? Cum..?e posibil asa ceva .. sa ma pierd pe mine, sa te caut pe tine ... cum? Eu .. nu mai traiesc viata mea..ci doar trec prin ea, ca un nor pe cer, un nor linistit purtat de vant...asa ma simt o trestie firava batuta de vant....Ma regasesc uneori pierduta de mine, ma indepartez de mine, si cad in depresie, nu mai stiu sa fac diferenta intre ceea ce este real...si unde as vrea sa ajung...nu mai am vlaga..sunt lipsita de energie, de vointa, de ambitie...trei atribute care nu mi-au lipsit nicicand, dar acum nu le mai am, nu in masura imensa si in doza indispensabila in care nu demult erau nelipsite....dar nu mai sunt..nu mai sunt nici EU...si pauza .. ma blochez ..incep sa scriu...incerc sa descarc parti in mine..prin literele astea .. nu pot sa te incui, sa te dau afara...DAR PLEACA .. pleaca te rog! Iti dau si cheia numai sa nu ma mai simt atat de lipsita de viata, sa nu mai simt ca totul trece si e sec ! DU-TE, pleaca te rog!..am scris,am scris in acest mic mini-descarcator..am lasat iar o parte o gandurilor mele nemuritoare...dar altele vor revenii,curand .. amenintatoare...dar..nu voi face asta, ca sa ma opresc, voi scrie, dar nu iti voi scrie tie .. tu ramai o pata in mintea mea, un joc de imagini colorate..dar as vrea, as vrea sa stii ce scriu eu...pentru ca sunt o ciudata, care a picat prada ..si prada a ramas...pentru ca eu nu pierd, dar uite ca acum am pierdut, si am scazut pana si in ochii mei..o parte din mine .. s-a dezlipit fara sa simt...abtinandu-ma sa-ti scriu, nu fac decat sa-mi frang sufletul iar, si iar... sa-l inec in mii de alte litere ce se astern una dupa alta...PLEACA TE ROG! Dispari../dialog eu si cu mine....s-a terminat..voi posta ..ma voi intinde la loc in pat, voi astepta,timpul va trece...masca se va reaseza...si voi revenii ..baCk in My LiFe..! Absenta ca-ntotdeauna!

Un comentariu:

  1. Si eu sunt la fel ca tine , o ciudata care traieste n lumea ei.Poate daca as fi rea sau a drq m as intelege mai bine cu cei din jurul meu.

    RăspundețiȘtergere