vineri, 7 mai 2010

..................................................

Au trecut ani,luni,zile,nopti,ore,minute si secunde ..da stiu cronologie..asez totul ierarhic..incerc sa ma pierd dupa fiecare secunda ce trece sau sa ma trezesc la fiecare rasarit de soare...s-a inchis..stii aveam o rana,un dor,un suspin ce nu ma lasa sa-mi mai asez momentele in ordine, sa visez in lumini stralucitoare,sa adun raze de soare...sunt optimista, sunt pe zi ce trece diferita..plonjez in lumea asta si ma avant din ce in ce mai tare in valtoarea societatii..acumulez,strang,culeg..praf de stele,sare de mare..si invatz..le asez apoi in ordine, le trag ca pe niste ecrane invizibile si imi zic singura...aici sterg,aici voi retusa, ma analizez..FII SCHIMBAREA CE TI-O DORESTI DE LA LUME...eu nu sunt cum am fost cu tine, eu sunt o persoana total diferita, am fost asa pentru ca am uitat cine eram, m-am uitat prin ochii tai, si am vazut doar slabiciunile si mi le-am atasat,le-am asumat ca atare, nu m-am zbatut in zadar ca sa arat ca nu sunt cine crezi tu ca as fi fost..miraculos sau nu, ce mai ramane acum de facut e doar sa iti spun ca eu sunt cine sunt prin ochii mei..nu sunt slaba,nicidecum,sunt tare,sunt un visator..dar nu sunt slaba..nici nu as avea cum,ar insemna ca tot ce am realizat pana acum au fost doar slabe tentative..dar nu, eu sunt puternica..sunt si voi ramane..iar acum voi fii schimbarea, imi voi dorii sa ma schimb si o voi face. Mi-am dorit atunci o bucata de rai, am vrut sa uit,mi-am dorit sa ma inec in visare,caci semana a stele, semana a lucruri minunate...imi doream sa pierd,am crezut..cu toata fiinta..caci eu nu sunt cine crezi tu, eu sunt cine vreau eu sa fiu..dar din pacate mi-am dorit sa fiu 'o parte din tine' ..o mica floare..infloream..dar tu nu ti-ai dorit decat sa strivesti sub intuneric toata frumusetea din tine, ai vrut sa uiti ..si am redevenit o parte din mine...Trec peste,m-am maturizat..ah stiu..am vrut sa redevin copil...dar un copil nazdravan..dar am fost asa, si a ramas o etapa..la fel si tu ai fost doar un stadiu al vietii mele, unul trecator,desi as fi vrut sa ramai permanent...cresc,mi-e frica, de asta nu am vrut sa renunt..caci as fi ramas in vis..cel ce m-a coplesit..si vor mai trece ani si zile..si poate voi fi mai prezenta la viata mea, si nu voi mai selecta ecrane, ci le voi aseza in ordine...ierarhic..voi pleca, in lumea mea..voi fi absenta si asta nu mai conteaza pentru nimeni...nu mai sunt trista,nici goala,nici inutila...sunt doar linistita,da asta este cuvantul potrivit..acum m-am linistit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu