luni, 17 mai 2010

Just Smoke My Cigarette And Hush! !


Nu mai pot, nu pot, nu vrea, nu stiu..ma deruteaza, ma socheaza, ma ia de cap...ma amesteste..ma atrage .. e suficient un moment de neatentie si ma cuprinde, nebunia focul dorinta, ma arde .. ! Vreau cu ardoare sa se schimbe ceva, sa strig.. sa uit...sa castig eu pentru cateva secunde ..caci ma mistuie interior..chiar daca simt ca am uitat, revin in acelasi punct obsesiv, ma simt tampita, nici nu stiu ce vreau cum vreau... as vrea sa fac multe deodata si sa nu fac nimic in acelasi timp .. e o senzatie curioasa .. as vrea sa aflu mai multe .. faptul ca sunt respinsa ca sunt fortata sa stau in umbra, sa ma ascund .. ma face sa suspin , ma inteapa .. nu ma lasa sa traiesc linistita .. ma doare ! "Nu mi-am dorit cu adevarat" ba da , mi-am dorit, dar pentru ca am fost respinsa acum toata increderea in mine a scazut, nu mai am stima, imi doresc, si as fi dispusa sa incalec pe dracul si sa-l iau de barbat numai sa ajung acolo unde mi-am pus in minte sa o fac. Sentinta mea e data, adjudecata, nu mai am drept de apel, nu pot face recurs , dar innebunesc .. e limpede ca nu ma pot stapanii, nu pot gandii... simt un impuls mare, magnetic, ma atrage.. de fiecare data cand incerc sa imping totul departe de mine simt cum un val de caldura ma cuprinde, si nu reusesc sa-l indepartez decat daca ma las patrunsa, si decat sa ma lupt prefer sa las valuri valuri de vise sa ma oblojeasca...sa traiesc prin ele .. pentru ca mi se taie respiratia de fiecare data cand vreau sa nu mai fac ceea ce-mi fac singura! Sunt patetica, dar nu ma pot abtine, mi se pare tare ciudat, de ce .. nu gasesc raspunsul .. de ce .. nu pot face fata situatiei , de ce nu o pot accepta .. poate pentru ca nu vreau .. dar nu e nici asta , ma incarc cu sute de lucruri numai sa pot sa uit .. nu merge .. ma impinge cu o viteza mare inspre telul meu , caut o cale, o solutie sa ajung unde-mi doresc, caci mintea mea nu mai cunoaste relaxare... orice mic cuvant orice mica tresarire de spirit ma readuce inapoi, si nu ma lasa, nu vrea .. ma tine legata ...si imi zic continuu ca o sa plece, ca nu o sa mai revina, dar consider ca nu merge asa .. even though i want it so bad, i wish it from the bottom of my soul .. dar e mai puternica ca mine, e mai mare decat mine, ma depaseste .. si-a croit propriul drum in realitate, am lasat-o sa traiasca si a prins viata .. si vointa mea se ineaca in momentul in care toata fiinta mea si-ar dorii sa fuga dupa ceea ce tanjeste!!! Tanjeste asta era cuvantul cel cautam .. tanjesc..si ma ingroapa putin cu putin in dorinta, iar mintea imi ia foc, si nimic nu mai este ce era, totul devine ceatza, ramane un nimic... in fata adevaratului tel .. e o dorinta... the one 4 me .. ! Mereu cand mi se intampla asta uit sa mai respir sa ma relaxez, ard pana la cenusa .. pana simt ca nu mai pot, si totusi inaintez.. ca un soldat in mijlocul unui razboi, tarandu-se pe coate, prin noroi, pe furtuna, prin nisip, lupta caci isi doreste ceva cu mintea si sufletul! Imi doresc ASTA ! E tare confuz totul .. incep sa nu ma mai recunosc .. pentru ca a devenit ceva ce nu mai pot sa stapanesc ! Ma stapaneste ea pe mine, si nu eu pe ea , caci in eco-ul ce-l aud .. striga "asta vreau, cat crezi ca o sa mai rezisti pana ii vei da ascultare ? " .. si imi zambeste flegmatic .. ea traieste prin mine.. si nu eu prin ea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu