miercuri, 2 iunie 2010

A trecut un an.. cu bune cu rele .. am crescut, am invatat, am cunoscut , am reusit sa ma adaptez ..am castigat,am pierdut...dar in cele din urma a trecut un an..si acum plec,caci a trecut un an .. nici nu sesizezi cand timpu trece pe langa tine .. ca nu stii daca vei mai avea ce ai azi, si maine daca mai ai ce ai avut ieri...am mai acumulat o experienta, m-am distrat, am ras .. am castigat prieteni noi, valorosi..i-am admirat, m-am invatat cu ei... a mai trecut un ciclu peste mine .. viata este efemera si trebuie oarecum traita...a mai trecut un an .. un an ce a inceput promitator, si s-a sfarsit plin plin de experiente..frumoase...am fost studenta, psiholog, psihanalist,prietena,dusman,nesimtita,sociabila,rece...si a trecut inca un an,pe care nici nu l-am simtit...ca vantul s-a evaporat..am trecut peste inca un an si ma trezesc surprinsa ca s-a sfarsit,ceea ce mi se pare foarte foarte ciudat, e ca a trecut si eu nu stiu cand. Nu l-am vazut, stiu doar ca in mintea mea se invart amintirile ce mi-au ramas, imagini ce trec una cate una prin fata ochilor mintii mele..si imi confirma ca a mai trecut un an. Timpul...poti doar sa-l utilizezi in favoarea ta, nu este de vina ca tu stagnezi sau ca avansezi, poti sa-l utilizezi benefic tie, sau prost..eu nu pot sa zic ca a fost nici bine nici rau, nu-mi dau seama, nu stiu .. doar selectez ecrane si ma pierd in ele, culeg momentele amuzante,fericite,de inceput..cand am venit, si uite acum cand plec .. :))..nu-mi vine sa cred..! ..si am plecat, si am mai invatat ceva, oricate as lasa in spate, daca nu am lasat ceva in urma, care sa-si puna amprenta, nu am realizat nimic, sau poate nu e necesar. Dar nimeni, in viata sau nu, nu ar vrea sa fie uitat, de obicei oamenii care ne-au facut rau, ii retinem mai ushor, au lasat o marca mai adanca..cei ce ne fac sa radem nii aducem aminte mai greu, in anumite situati, dar raul..oricand, te loveste ca sageata in mijlocul capului si ii resimti efectele dupa mult timp, chiar daca zici ca ai uitat. Si totusi a mai trecut un an, nu ma pot declara multumita, ci pot doar vedea jumatatea plina a paharului, am realizat ceva anul asta,oamenii sunt asa cum sunt, ii iei ca atare,sau nu poti sa te adaptezi. Nimeni nu este perfect, toti avem defecte, dar uneori..ramai cu un gust placut in gura dupa ce ai terminat de rumegat o situatie ..si probabil ca atunci am simtit o anumita satisfactie. Imi plac oamenii,asa defectuosi cum sunt,imi plac, sa-i analizez, sa-i ajut, sa-i interpretez, sa ma adancesc in problemele lor..fiind si o metoda sa uit de ale mele,dar imi plac oamenii...un an a trecut,mai vine unul din spate amenintator, arde cu o viteza inutil de mare, nu imi doresc sa ma trezesc iar ca nu stiu cand a trecut...voi profita de timpul ramas..voi face ceva mai bun. Eu asta imi propun, dar nu stiu daca voi reusi..toti avem teluri inalte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu