luni, 22 februarie 2010

10/28/07 11:10 pm - Sentimente...emotii...amintiri...


10/28/07 11:10 pm Iti pot spune doar atat.. ce e bun e rau,iar ce e rau e bun..uneori prefer sa-mi spui ca ma urasti,ca nu vrei sa ma vezi, sa ma certi,dar cel putin ..vorbesti cu mine..ma vezi..toata furia aceea este indreptata inspre mine,eu sunt centrul atentiei tale..si nimeni si nimic altceva..in acele cateva minute cand tu tipi si gesticulezi nervos si exasperat..eu stau si ma uit..fara cuvinte..ce cuvinte..chipul tau e atat de frumos..iar buzele iti sunt roze si dulci..ochii iti sunt mari..si nu pot rosti cuvinte cand eu incerc sa capturez acest moment..chiar de este plin de furie..Deci ce e rau e bun, ce e bun e rau..Dar nu tot timpul aceasta expresie este valabila..cateodata o simpla imbratisare este buna,acaolo ma pierd si renasc in imbratisarea ta calda..acolo sufletul meu isi gaseste linistea si ma ridic la cer..Gustul buzelor tale este permanent impregnat pe buzele mele..Si dansez fericita in aceasta feerie..si pur si simplu timpul se opreste in loc..nimic nu mai exista,totul a disparut,sunt doar eu si imbratisarea care o primesc..e nevoie doar de atat sa fiu fericita..un lucru mic si neinsemnat,care pt mine inseamna lumea intreaga..Tu insa pe de alta parte ma faci sa sufar mereu si niciodata nu iti dai seama ca daca as putea as pune intreaga lume la picioarele tale,as culege praf de stele si ti-as darui luna si soarele..as presara razele dulci si calde ale soarelui in drumul tau..sa nu iti mai pierzi niciodata cararea spre mine..Nu mi-e bine,dar nici rau..Insa de mi-ai auzi strigatele disperate..si de ai asculta vocea ce te cheama plina de dor si iubire..n-ai ezita nici macar o secunda..dar nu ai cum sa vezi aceste lucruri minore..si atat de importante pt mine..poate..o data..vei vedea ceea ce vad eu..si atunci poate ca ..am fi fericiti..insa e drum lung si complicat..zilele continua sa se scurga..iar eu continui sa traiesc in aceasta lume cu o alta masca decat cea care as dori sa iasa la suprafata. Este foarte greu sa fi ceea ce nu ai vrea..si mai greu de atat este sa nu ai ce iti doresti de atata timp...!..Vise placute puisor..zbor placut ..!

2 comentarii:

  1. Te inteleg perfect,foarte multe dintre noi in iubirea noastra oarba simtim cat de greu este sa fgi ranita si sa nu poti face nimic pentru ca inima noastra nu vrea sa accepte ca ni se face rau si continuam in aceasta poveste sperand ca va fi mai bine,sper sa fi fericita si sa sti ca vine o zi cand valul acesta se ridica si se alege ,ori bine cu bine ,ori rau cu rau.

    RăspundețiȘtergere
  2. E trecut,dar sincer,nu s-a ales rau de rau, si bine de bine,ci doar un sfarsit!

    RăspundețiȘtergere