sâmbătă, 20 februarie 2010

Entry for April 17, 2008


Intr-o zi..de primavara ..tacuta si plina de culoare..o silueta finuta asezata pe o banca galbena,in mijlocul unui parc..o petala trandafirie cade luata de vant..raze de soare jucandu-se in parul siluetei ce se zareste din departare a fi un punct mic si infim..ce-ar fi viatza fara culoare,fara forme..fara gust si miros?Totul inodor si insipid..un amalgan de culori reci,dar nu ar fi culori pt k nu le-am avea..deci..nu am putea trai intr-o lume unde am vedea doar intuneric..Silueta..se ridica..pasii ii sunt maturati in urma de amintiri..k la un semn..un ecran de imagini se deschide in urma ei..2..iubiti..amanti..prieteni..amintirile ei..incep a se derula pana la pctul final..n-a mai ramas nimic..ea..plina de regrete,trista si singura..culorile vi ce odata se jucau pe ecran..acum dispar,se preling una cate una in lacrimi gri..in forme ciudate si necunoscute..traia..prin amintiri..prin el,el a plkt,si-a ales alt drum..si uite ce-a ramas..o persoana invizibila..un pct mic si infim..culorile revin..e zambetul cristalin ce il afiseaza..apare o alta silueta,radianta,plina de viatza..masca s-a asezat..hey tu..nu uita..viata e rea..hey tu..nu e chiar asa..deodata..vantul ..o urma fina a degetelor lungi se remarca pe obrajii acum cazuti si palizi de durere,o pata de culoare rosiatica ii ia locul celei galbene si palide..akolo unde tu ,candva, vantule ai lovit..,akolo dulci si aprinse buze sarutau..zambind..parcurgandu-si amintirile..atingand cu degetele ceea ce candva era un vis fericit..ochii se umplu de culoare..roz..rosu..iar apoi o picatura insipida..de gust amar si sarat,sireata fuge inspre coltul ochilor blanzi..ce incercand a ineca durerea nu mai pot rezista tentatiei de a lasa in urma o mica pata fara culoare..doar gust..
Mult prea greu de rezistat...Dar uite..e o zi placuta de primavara cu soare si un orizont nedescoperit in fatza..dar ce-i pasa ei..in spate au ramas placute scene,intangibile de acum..cine oare ii va mai crea un nou drum,un nou scop,un nou ecran de imagini colorate?Culorile vi si frumoase..gingase si jucause..

Un comentariu:

  1. hmmm ,de mult n am mai gasit un blog asa pe gustul meu ca al tau ,imi place foarte mult ,deis mi a luat cam mult sa te gasesc .Deabia astept sa mi fac ceva timp sa l rasfoiesc,cu drag Darias

    RăspundețiȘtergere