duminică, 7 februarie 2010

Vreauuuuuuu!!!!!!!!


Nu stiu cum as putea sa zic asta, sau cum sa o gandesc , sau cum sa o scriu sa o detaliez in cuvinte, dar sunt aproape plina .. ca un pahar de apa care s-a umplut ochi si da pe dinafara .. desi aici e vorba de o fiinta umana, nu stiu de ce nu stiu cum, de mi s-au ametit gandurile iar .. dar e exact aceeasi chestie ca la inceput la inceputul meu favorit! E tremur, fiori, fluturi ..pasiune .. dorintza...de fapt e o pasiune o pasiune pasionala, ce tampenie .. nu exista asa ceva, dar asa o simt, un maldar de sentimente amestecate si neintelese, si toate-mi dirijeaza acelasi lucru ! Sa imi ating telu,orice m-ar costa, chiar daca voi fi dezamagita...nu pot gandi...simt ca trebuie sa fac ceva,si trebuie sa am ceva, toata fiintza mea tipa in disperare,tipa in gol, dupa acel ceva....acel je ne sais quoi! E o ca o scena de sex fierbinte sub dus, unde fiecare picatura de apa curge ritmatic,unde corpurile freamata de dorinta si pasiune, unde parca ti-ai dori sa fi, sa traiesti mereu momentul ala, unde inima iti alearga la galop,si simti ca iti zvacnesc tamplele,iar temperatura corpului tau este peste 100 grade + . Cartile s-au aruncat pe masa, s-au si intors, insa in joc nu mizeaza nimeni. Simt ca am un gard cu zimti de care parca ma intreb sa ma ating sa nu, si ma ating, doar ca sa ma intep, sa-mi scada tensiunea, si sa-mi revin la normal . Pata e pusa, si nu iese , sangele fierbe si isi doreste..lucrurile au mers prea departe, iar eu nu ma pot controla! De ce mereu e asa :)) O dorinta de foc, si totul pare ca nu mai are alt raspuns si alt scop inafara de realizarea focului ce ma arde !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu