luni, 22 februarie 2010

Un an mai tarziu ...un ciclu nou..de emotii inghetate in timp...


3/10/08 1:17 am - Te-am iubit,si fiecare emotie pt mine a fost noua si diferita... ....Sti intr-o forma ciudata a zilelor,a sentimentelor,a vieti.. a tuturor lucrurilor care iti sunt interzise ..A sentimentelor ce te apasa,te preseaza,te dor.. tipa sa iasa la suprafata.. a tuturor obstacolelor..a acestui tot care niciodata nu este un intreg, eu ..eu cred,si nu cred te iubesc .. si nu o pot zice, nu o pot simti..este interzis ..dar eu te iubesc mai mult decat luna iubeste cerul si stelele,decat soarele iubeste lumina,decat marea scoicile..si pestii si tot ce exista viu sau mort in ea.. si mi-e greu, tu nu vezi,te urasc ..dar intr-o forma ciudata ..urasc sentimentul ca te pot iubi si tu nu,si tu-mi dai cu piciorul ca unei pietre asa de des intalnita pe strada incat nu mai are nici o importanta ..dar eu..chiar nu ma vezi..ma doare si inima mi se opreste in fiecare zi..la fiecare sunet si sufletu imi sangereaza..dar tu..tu nu vezi..pentru ca nu sti,si e o durere atat de mare incat..pana si cand o scriu..e o mandrie ca o pot simti..e un sentiment curat,pretios ca un diamant,dar nu este reciproc..desi eu ..e atat de ciudat dar as vrea sa nu sti niciodata..dar totodata as vrea sa vezi macar o parte din lucrurile care le simt si ma framanta zi de zi..sa ma iubesti cateva secunde..sa fim ca doi straini intr-o lume necunoscuta pe care de abia acum incepem sa o exploram..sa ne cunoastem,sa-mi dai iubire..sa pot da frau liber tuturor sentimentelor ce ma dor..dar de ce tu..de ce,o intrebare atat de prosteasca la care imi pot raspunde eu singura..sunt un copil ..unul care iubeste si tanjeste dupa ceva de neatins..uite eu intind mana sa te ating..sa ma vezi,dar tu..tu dispari ca o fantasma in vis..vreau sa raman in vis..acolo esti al meu si doar al meu..acolo suntem noi doi si atat..e greu..dar tu..nu vei sti..pt ca..tu esti departe..iar eu nu pot patrunde in lumea asta cruda,rea,meschina si parsiva..zidul asta e prea puternic..prea greu de patruns,de spart,as vrea sa cada k picaturile de ploaie,sa devina transparent..si tu ..sa ma vezi..sa simti..ca eu te iubesc..!

Un comentariu:

  1. Draga mea sa ai o primavara superba,sa ti fie numai bine si sa fi fericita,te astept la mn sa ti ridici premiul,in loc de martisor:))

    RăspundețiȘtergere